Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

Han är bra snygg du!

Börja lugnt låter bra.

Mja i mina ögon varierar han nellan helt ok och en smula ful :rofl:
Men han är en himla skoj och go häst:love:
Han har verklgien en stor plats i mitt hjärta, har till och med stått och gladje bölat ute i hagen hos honom :o
 
Sv: Kort på era körhästar!

Mina duktiga ponnyer, på tävlingsdebuten i par. Vi körde lokal LA dressyr och vann parklassen :laugh:

68565_435988985949_582600949_5756143_2223910_n.jpg


Den svarta vann dessutom (i enbet) DM-guld :D Tyvärr var det inte jag som körde då, men vad gör man inte för att värva nya kuskar :cool:
 
Sv: Kort på era körhästar!

kl

Här är min lilla kille för några dagar sen ute på tur. Kanske 5-10:e gången vi är ute och kör och han sköter sig jättebra! Försöker vänja honom med skygglappar vilket funkade kanon ända tills en statsbuss brassade förbi på en krokig landsväg i 70km/h.. Men ingen fysisk skada skedd.

31747006.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Så många fina, och olika, hästar! Roligt att se =)
 
Sv: Kort på era körhästar!

Mina duktiga ponnyer, på tävlingsdebuten i par. Vi körde lokal LA dressyr och vann parklassen :laugh:

68565_435988985949_582600949_5756143_2223910_n.jpg


Den svarta vann dessutom (i enbet) DM-guld :D Tyvärr var det inte jag som körde då, men vad gör man inte för att värva nya kuskar :cool:

Jippeee! Grattis! Ni är så himla bra!!!:bump::banana::bump::banana:
 
Sv: Kort på era körhästar!

ja, det är klart att jag kommer fortsätta köra par :laugh:

får se om vi ses på nån tävling till sommaren!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Om jag inte vunnit på lotto innan dess så blir det då Enbet för min del och då högst troligast Pegasus. Den yngre herrn är ju bara 4 år så han får ju inte gå maraton i allafall å de är de jag tror han skulle gilla mest.
 
Sv: Kort på era körhästar!

hej..... kikar in i tråden bara för att det är... Kul!
har en saddlebredvalack på 7 år, startat några SMÅ klasser i år, tänker väll fortsätta nästa år om allt funkar som det gjort nu.
På bilderna är han STOR O TJOCK, men jag tycker om bilderna för det var så VARMT o SKÖNT då när dom togs i juli!
http://i471.photobucket.com/albums/rr71/silarp/Hastarna/krning20juli1011.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr71/silarp/Hastarna/krning20juli1012.jpg
http://i471.photobucket.com/albums/rr71/silarp/Hastarna/krning20juli105.jpg

hm... hoppas jag gjorde rätt... ! testar iaf!:angel:
 
Sv: Kort på era körhästar!

Härliga, hästiga sommarbilder!

Nästa gång du ska lägga till bilder så välj att lägga in länk så syns de direkt utan att man behöver klivka på länken.
 
Sv: Kort på era körhästar!

Men nu kollade jag TR och det finns ingen sån regel om just maraton!

Hmm de va nån som sa till mig i somras att de va så..Men då kan jag ju tänka på saken i allafall. Mina grabbar är ju födda -06 och -07 så de är inte så gamla.
2spann.jpg

Fullfart_2_spann.jpg

Fotograf är Maria Persson och medpassagerare är Monica och Amanda Thorsell
 
Sv: Kort på era körhästar!

knapplånar från dina tjusiga Shettis skäckar :laugh:

Mitt högst otränade lilla minimalt körda monster fick dra snösladden idag (en inte helt lätt mojäng i sig själv)
...och ja bakselen behöver ställas om och jag måste fundera på varför däckeln åker fram, egentligen hade jag ju kunnat skippa bakselen, men tja.









(klippmaskinen pajjade mitt i klippningen :crazy: )
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 528
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 578
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 311
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 838
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp