korsa eller inte?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sara_18
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 698

sara_18

Trådstartare
nu e det så att ja letar lite hingst :) men ja e så osäker på vad. ja har ett kallblodssto som ja tänkte betäcka till våren, men vet inte vilken hingst. vad är det bästa att isf korsa med kallbod så den får bra ridbarhet? men sen e ja osäker på om jag vill ha den till trav å då går de ju inte att korsa :/ finns det nån med schysta stalltips? ev betäcka ett varmblodsto, men vart kan man hitta alla varmbloshingstar på internet? mvh sara

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 034
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Jate Volim
·
Avel Efter en skada orsakad av yttre trauma behöver min häst tid och vila för att förhoppningsvis komma tillbaka till sporten och min tanke...
2
Svar
24
· Visningar
4 580
Senast: smulan87
·
Avel Trodde jag hade bestämt mig, men nu har jag värre beslutsångest än nånsin! Är novis när det gäller avel och hoppas ni vill dela med er...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
13 311
Senast: Malacki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka