Körkonferens 6-7 mars

Sv: Körkonferens 6-7 mars

Det är ganska vanligt att klubbarna sponsrar sina medlemmar med licensavgiften, helt eller delvis. En del ställer krav på resultat och en del sponsrar bara tex elitlicenser. Vanligt är avgiften tillbaka på regionallicensen mot minst en placering.

va?? säg någon klubb som gör det tack, jag blir medlem direkt! 900 kr tack! På min klubb fick man inte ens ett medlemskort, men man fick gärna betala 100 kr per timme för att köra i ridhuset en sen söndag kväll.

Vi kan ordna en lätt a nationell bara för dig, du vinner garanterat! Jag hade tänkt att vi skulle köra en nationell, men det hänger på blekinge :) Kanske behöver vi dig som funktionär istället, Hihi.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
858
Senast: Lillkin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 356
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 260
Senast: malumbub
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 623
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar