Jag markerade den meningen du sade, som gjorde att för att du skulle kunna säga den - så måste du ha buggat dem. Alternativt att du själv är kvinnan ifråga.Va nej varför tror du det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag markerade den meningen du sade, som gjorde att för att du skulle kunna säga den - så måste du ha buggat dem. Alternativt att du själv är kvinnan ifråga.Va nej varför tror du det ?
Det är trist när man ser baksidan på folk.Se där! Man kan inte lita på nån
Hur vet du att det inte var så att hon inte var intresserad av att rädda det, när han försökte?Det som är intressant i sammanhanget är inte vad han gjort för att rädda sitt förhållande, utan vad han gjort för att förstöra det.
Om han inte var intresserad av att rädda det, så borde han ha avslutat det - innan han gick vidare.
Det är en sak att stötta.Så du menar att jag ska skita i det? Inte stötta?
Det är fortfarande inte intressant. Man avslutar en relation innan man går vidare till nästa.hon inte var intresserad av att rädda det, när han försökte?
Det är fortfarande inte intressant. Man avslutar en relation innan man går vidare till nästa.
Borde han ha berättat för barnen att han knullar en 25-åring?
Det här tycker jag är ledsamt.Jag är faktiskt inte så intresserad av att höra hans version.
Jag är faktiskt inte så intresserad av att höra hans version. Det är aldrig ok att ljuga för nån om sådanna grejer. Men det kommer bli en stor omställning för dem alla. Barnen vart jätteledsna och ena vart rasande.
Uppenbart att relationen inte kan varit bra. Men att vissa har så svårt att prata om det tycker jag är märkligt bara svansa runt till nån annan.
Förstår att det är knäckande för er alla. Stötta är ju det du kan göra, som säkerligen uppskattas.Jag har bara lyssnat och kramat och försökt att stötta. Säga att du är en stark kvinna och oavsett vad du beslutar om så blir det rätt beslut och sagt att hon kan ringa närsom och att jag kan vara barnvakt så ofta jag kan.
ALLA män i denna släkt har gått bakom ryggen på sina fruar. Min mamma, mostrarna och halvmostern.
Lekt med dem och försöka vara så positiv som möjligt. Åt glass och gick till parken och lekte. Ha en positiv attityd och inte prata om honom annat än när de har pratat då har jag lyssnat.#19
På vilket sätt stöttar du barnen genom att utmåla mannen som en korkad idiot?
*jag tvekar om jag ska gilla eller rapportera detta inlägg... *Nu fattar jag ingenting.
Alla MÄN i denna släkt (alltså den otrogna mannens släkt?) har gått bakom ryggen på sina fruar, som då är din mamma dina mostrar och din halvmoster? Herregud, det måste vara syftningsfel, annars är ju inaveln brutal.
Jaha, varför då? Och vad har det med barnen att göra?Och ja, jag förutsätter att de kör utan kondom....
Ja det är din moral, o många andras inklusive min, men man får inte glömma att relationer är vanskliga o sällan svartvita. Han kan ha försökt i åratal utan att ha fått gehör o då tvingats ta till drastiska metoder för att ställa saker på sin spets. Det vet vi inget om.Det är fortfarande inte intressant. Man avslutar en relation innan man går vidare till nästa.
Nej nej! Menade i min mammas släkt.Nu fattar jag ingenting.
Alla MÄN i denna släkt (alltså den otrogna mannens släkt?) har gått bakom ryggen på sina fruar, som då är din mamma dina mostrar och din halvmoster? Herregud, det måste vara syftningsfel, annars är ju inaveln brutal.
HERREGUD människa!!!Jag är väldigt lite materialist. Men just att jag vet vad de tillsammans byggt upp. Fostrat 2 barn och byggt upp livet. Jobbat tillsammans. Så du menar att jag ska skita i det? Inte stötta? Så om du och din man skiljer er så vill du att folk bara ska rycka på axlarna och säga vem bryr sig?