Korkad fråga om Vetrinärer!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 751
L

Lord Owen

Jo, nu kommer alla här tycka jag är jättekorkad men i alla fall. :smirk: Vad är det för skillnad på en legitimerad vet. och en distriktsvet.? Vet ju vad et leg. vet. är men är det någon skillnad mot distriktsvet. eller är det i själva verket så att för att vara distriktsvet. så måste man vara leg. vet.? Antagligen har jag bara blandat ihop saker och ting men måste i alla fall fråga här. :p

Sv: Korkad fråga om Vetrinärer!

Alla praktiserande veterinärer är legitimerade! Sen om de är distriktare eller privata avgörs av anställningsformen.

Sv: Korkad fråga om Vetrinärer!

aha. jag visste att jag tjaffsat till det. tack :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 330
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 133
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
5 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka