Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips ändå! Kan tänka mig att det inte är riktigt lika vanligt här nere där det inte är lika mycket skog kanske. Men jag ska höra mig för vad som kan finnas
Jag bor i norra Skåne och sysslar med körning, men kör ej timmer. Men det finns kanske någon i gruppen Körfolk (Facebook) som gör det, efterlys därI norra Skåne. Har hört talas om att det finns nån som kör i trakten men bara lösa rykten än så länge. @trassel
Jag bor i norra Skåne och sysslar med körning, men kör ej timmer. Men det finns kanske någon i gruppen Körfolk (Facebook) som gör det, efterlys där
Åh, ni är snälla, men jag har inte facebook Jag hör mig för genom hemsidan först och ser vart det leder. Är ju inte heller något en bara plockar upp på en eftermiddag, så jag har en del att läsa på och planera. Även om jag inte hittar någon i närheten kanske jag kan få loss tid och pengar att resa upp i landet när det väl blir av. Men jag sparar era tips och så får vi se, kanske blir värt att skaffa facebook när suget blir för starktFNH Skåne finns på Facebook och där kan du säkert hitta någon som kan hjälpa dig!
Jag kan efterlysa åt dig, via Facebook, om du vill Vart är du nu, söker du inkörare eller vad söker du?Åh, ni är snälla, men jag har inte facebook Jag hör mig för genom hemsidan först och ser vart det leder. Är ju inte heller något en bara plockar upp på en eftermiddag, så jag har en del att läsa på och planera. Även om jag inte hittar någon i närheten kanske jag kan få loss tid och pengar att resa upp i landet när det väl blir av. Men jag sparar era tips och så får vi se, kanske blir värt att skaffa facebook när suget blir för starkt
Åh, verkar ju vara precis vad jag söker! Kan vara detta jag hört rykten om. Tack!Ett tips är https://haldehastkraft.se/
Jag är inte så bra på Skånes geografi, men det ser väl ut som att det där är lite mitt i
Skickar PM!Jag kan efterlysa åt dig, via Facebook, om du vill Vart är du nu, söker du inkörare eller vad söker du?
Selar.se säljer endast däckelFör min del kommer det bli mer körning framöver. Har bestämt mig för att helt lägga ridningen på hyllan. Den har senaste åren bara varit ett jobbigt måste som gett mig ångest(är väldigt ridrädd) och efter några händelser då jag åkt i backen riktigt ordentligt senaste dagarna så har jag nu bestämt mig för att det får vara nog.
Nu ska jag satsa på att få den nya ponnyn inkörd och köra den gamla mer.
Köpte ju en french collar begagnad till honom för ett tag sen, hade ingen sele innan utan bara tömkörningsgjord. Nu tycker jag det är svårt att hitta bara en lös däckel att köpa åker jag på att köpa en hel bröstsele tro?
Selar.se säljer endast däckel
Vi har en riktigt duktig kusk och instruktör i just skogskörning (och annan körning) som jag tränar regelbundet för. På bilden tränar vi momenten som dm i skogskörning består av. Länk har du redan i tidigare inlägg Var i norra Skåne finns du?I norra Skåne. Har hört talas om att det finns nån som kör i trakten men bara lösa rykten än så länge. @trassel
Vi har en riktigt duktig kusk och instruktör i just skogskörning (och annan körning) som jag tränar regelbundet för. På bilden tränar vi momenten som dm i skogskörning består av. Länk har du redan i tidigare inlägg Var i norra Skåne finns du?
Tack, ja, han är en guldklimp. Där tränar vi med 3 andra ston och ngn valack och han bara står stilla med tömmarna på marken. (hingst)Vilken jäkla snygg häst!!