Nykomling här, eller kanske nygammal. Många år sedan jag höll på med körning!
Nyss börjat försöka komma igång med inkörning igen efter en längre paus som blev av olika anledningar. Jag tog beslutet att köra iväg djuret för inkörning hos en tränare för en tid sedan och tänkte att jag ska försöka göra så mycket jag vill och orkar så att säga innan och sen släppa resten till tränaren. Nu är jag äntligen lite taggad igen och det är så skönt att beslutet är taget så att säga. Vi får se hur mycket jag pallar själv men har precis börjat med lite draglinor igen och lilla ponnyn tyckte det var lite småmärkligt men inte obekant första kanske 100 meterna innan hon fann sig i att de var där och knallade på som vanligt så nu ska vi försöka tugga på med detta och kanske något däck eller så, så länge jag har lust innan jag släpper iväg henne.
Har redan börjat spana på vagnar. Har en 2-hjulig för den första tiden, den är ju lite lättare och får agera nybörjarvagn för henne men hade så småningom velat ha en 4-hjulig med lite mer sittplatser så det går att ta med mina två barn samtidigt utan att det blir dötrångt men finns det någon sådan som håller lämplig vikt för en b-ponny? Hade velat att den höll tävlingsgodkända mått också. Måste jag prata med maken om att jag behöver köpa en ponny till för att få ihop det?