Ah, det är ridhusprogrammet du tittat på! Det är lite annorlunda och används bara inomhus. De program som körs oftast, iaf här, är svenskt lätt nr 2 på stor bana och LB
Så man kan behöva träna på tre olika program?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, det är ridhusprogrammet du tittat på! Det är lite annorlunda och används bara inomhus. De program som körs oftast, iaf här, är svenskt lätt nr 2 på stor bana och LB
Ja, beroende på vad propparna säger. Här körs mest svenskt lätt b i lb-klassen men olika arrangörer kan ha olika.Så man kan behöva träna på tre olika program?
Ja, beroende på vad propparna säger. Här körs mest svenskt lätt b i lb-klassen men olika arrangörer kan ha olika.
Så länge du har baksele och draglinor och selen passar och inte går sönder så får du tävla i den! Det är kul att tävla körning och körfolk är ett ovanligt hjälpsamt släkte så det kommer gå bra!Hua… Men jag får kanske inte ens tävla med min sele, så jag kanske oroar mig i onödan. Tack för svar iaf!
Så länge du har baksele och draglinor och selen passar och inte går sönder så får du tävla i den! Det är kul att tävla körning och körfolk är ett ovanligt hjälpsamt släkte så det kommer gå bra!