C

Cajza

Vi har ett 17årigt new forest sto som jag o min syrra skulle vilja köra in ;) Hon är jätte snäl att tömköra och så har inte provat en om det går bra med vagnen brevid sig eller nånting men har några frågor:

tycker ni att hon är för gammal?
Hur skulle ni börja (och fortsätta)?
hur många skulle ni vara?:confused:

Hoppas jag skrev på rätt ställe...:angel:

Sv: köra in?

För gammal är hon inte. Jag tycker ni ska försöka få kontakt med någon körkunnig i närheten som kan hjälpa er komma igång och berätta vad ni ska göra sen.

Okej, vi har några som håller på med trav i stallet så då gäller det bara att ha tid också ;)

Mohahah jag har raggat upp Olle och "BumlingTjejerna";) Vet ju inte vad hon heter Madde eller något!! Nu Kör vi heheh

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 993
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 308
Senast: lizzie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 830
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 678
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka