Eller imorgon skriver vi kontrakt iaf Huset vi har köpt har det perfekta läget, men själva huset är inte jättekul. Det är inte riktigt vad vi var ute efter, men vi resonerade att läget är rätt och huset kan man alltid fixa till. Huset är byggt i början på 80-talet och knappt renoverat. Jag och sambon gillar äldre sekelskiftesvillor och kommer att försöka förvandla huset till vårt drömhus. Men jag behöver lite input! Vad kan vi göra som inte kostar multum? Kök måste göras om, likaså badrummen, främst det på våning två. På andra våningen finns ett tv-rum som inte behövs. 3 sovrum är bra på övervåning, 1 räcker på första våningen. Vi tänkte slå ut väggen mellan vardagsrum och kök. Spröjs på alla fönster. Måla vitt runt fönster, högre golvlister, bröstpanel i hall och trapp...
Så skriv ner era tanka och funderingar på vad vi kan göra, alltid kul att höra andra synpunkter! Så likt en gammal sekelskiftesvilla som det går utan att det ser helt galet ut eller kostar miljoner...!
andra våningen
Fler bilder ,men jag vet inte hur länge de finns kvar där.
Så skriv ner era tanka och funderingar på vad vi kan göra, alltid kul att höra andra synpunkter! Så likt en gammal sekelskiftesvilla som det går utan att det ser helt galet ut eller kostar miljoner...!
andra våningen
Fler bilder ,men jag vet inte hur länge de finns kvar där.