Koppel eller inte koppel...

Sv: Koppel eller inte koppel...

Det är klart att du ska skriva vad du vill, men tänk på att en mycket stor del av läsarna i detta forum fortfarande försöker komma över kanten på sandlådan. Det framgår ju klart i ett antal av trådarna som varit uppe under den senaste tiden.
Det kan därför vara befogat att fundera lite innan man ger andra råd.
Man kanske råder en som man känner till och som man vet tar det på rätt sätt, men samtidigt en massa läsare som uppfattar det alldeles fel.
I ett helt öppet forum anser jag att det krävs eftertanke av de, som förhoppningsvis har kunskap om det som debatteras.

Sv: Koppel eller inte koppel...

Jo jag förstår vad du menar, men samtidigt så kan jag inte ta ansvar för hur vissa väljer att tolka mina inlägg!

Men jag förstår och jag försöker tänka så varje gång jag skriver på forumet, men ibland så orkar man helt enkelt inte.

Man kanske borde vara tyst istället!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 033
Senast: Liran
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka