Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra.
Trött på att leta och vill inte ändra mina krav.
Ja fast ja har en shettis som behöver sällskap.
Reflektioner om hur jag kommer vidare möjligen.
Vad betyder det?Och det har du fått, ändra dina krav, nu har du ju målat in dig själv i ett hörn.
Leta vidare eller ändra kraven.Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra.
Vad betyder det?
Vad förväntar du dig för svar egentligen? Vi vet inte vad för häst du vill ha, hur du har letat? Så det går bara att ge summariska generella rå.Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra.
Du kanske får vara beredd att betala mer? Det finns massor med shettisar till salu, problemet är oftast att folk inte är villiga att betala - och då behåller säljaren/uppfödaren hellre dem. Är man dock villig att köpa en unghingst kan man ibland köpa billigt.Alltså jag har världens problem, ska köpa häst och hittar fel på dom alla. För höga, för dyra, fel mankhöjd, fel temperament osv. Vet inte vad jag ska göra.
Sök annan ras som kanse passar bättre in på dina önskemål.Har mest sökt halvblod, dom är alltid för höga, för dyra, för galna etc. Dessutom ska den kunna gå med liten ponny i hage.
Det borde jag kanske göra men vill så gärna ha ett halvblod, bästa ridhästarna.Sök annan ras som kanse passar bättre in på dina önskemål.
Fast det finns många andra raser som också är bra ridhästar. Stirrar man sig blind på en ras, kanske drömhästen passerar förbi obemärkt.Det borde jag kanske göra men vill så gärna ha ett halvblod, bästa ridhästarna.