Köpa från England!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare seejii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 759
S

seejii

Jag är lite osäker nu... Jag ska beställa en sadel från England, men hur är det med Moms och tullavgifter? Den blir ca 4000:- billigare med frakt och sadel än när jag går in i en butik här i sverige. Men har jag glömt att räkna med någom kostnad? Jag har bara köpt från USA och dom reglerna kan jag...

/cj

Sv: Köpa från England!

Inga tullavgifter på varor inom EU så det är bara frakt och den moms du betalar i England som trol ingår i priset. + frakt så det är inga avgifter fö

Sv: Köpa från England!

Precis vad som jag förstod från tillverket.se
Men ibland kanske man missar det finstilta... Då ska jag slänga iväg en beställning...
Tack för era svar! :)

/cj

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 562
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 039
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 186
Senast: cewe
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i... 2
Svar
35
· Visningar
3 611
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31