Nu är ponnyputan också såld, för mitt begärda pris, hurra för flyt! Idag borde sadeln som jag skickade iväg för nästan en vecka sen komma fram till köparen också. Jag har lite ont samvete gentemot köparen att den fått vänta så länge på sin sadel, men å andra sidan kan ju inte jag hjälpa att fraktfirman är seg. När jag använt dom tidigare har det alltid gått på ett par, tre dagar bara.
Hurra för flyt
Att fraktfirman segar sig kan ju inte du göra något åt. Jag själv köpte en sak i lördags, betalade direkt och säljaren skickade omgående med skicka lätt. Jag fick bild på spårningsnumret för posten skickade inte ut några mail till mig så jag kunde följa paketet.
Igår var jag ändå och postade paket själv vid en tid som ombudet borde fått in paketen men i deras dator såg dom att det inte ens lämnat säljarens ombud. Döm om min förvåning när paketet levererades av min brevbärare en timma senare i min låda (jag shoppar för mycket så han vet att min låda är stor och större paket får plats ).
Så dom kan strula till det på flera vis men det beror ju inte på säljaren.
Min säljare undrade nu på morgonen om jag fått mail än så berättade att den var framme och tackade för en smidig affär