ågu. min sadel skickades inslagen i 2 sopsäckar. kom fram hel i bommen och allt. Turens tur alltså...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ågu. min sadel skickades inslagen i 2 sopsäckar. kom fram hel i bommen och allt. Turens tur alltså...
Nu är det dags för mig att gnälla lite, har satt ut en sele på annons och får tuppjuck! Egentligen får jag skylla mig själv för att jag inte skrev ut pris, men kan tycka att tillverkaren (Tärnsjö) är så känd, att man borde förstå att selen inte kostar runt tusenlappen. Har blivit bombad med svar, men bara från folk som uppenbarligen inte förstår vad det är jag säljer.
Fick ett fantastiskt svar förra veckan. Har ett par prestige-bakskydd t salu, använda en gång och utlagda f mindre än halva nypris, så typ 450 kr.
Den intresserade skrev att hon ville köpa dem om jag kunde leverera dem till Hässleholm eller Tyringe (vilket är sisådär 4-5 mil enkel väg) eftersom hon ville betala direkt i handen och inte få nåt strul.....
Jag svarade att om var intresserad så var hon välkommen att hämta dem på plats.
Inget erbjudande om ersättning f besväret eller fråga om jag kanske brukade vara åt det hållet eller dyl.
Vilken verklighet lever folk i.
Jag skulle dragit till m körersättning 25 kr/ mil plus 1,5 timmes lön....
VA??
Att du inte GAV bort dem?! (plus gratis hemleverans såklart!)
Snåla jäkel....
@HannaZ Men gud! Vad är det för fel på folk?!
Jag har hittat något som jag stör mig något så enormt på. Man lägger ut en annons i dessa säljessidor på FB och så får man lite svar i "tråden" från folk som är intresserade - SÅ KOMMER DÄR EN STOLLE in i tråden, och har en likadan grej att sälja alt. erbjuder liknade till billigare pris, till de som svarat på MIN annons. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!