Eller minNäää, någon av mina sadlar ska hen ju köpa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller minNäää, någon av mina sadlar ska hen ju köpa
Jaja, jag får väl köpa allas sadlar. Ett par sadlar mer eller mindre i sadelkammaren gör väl ingen skillnadEller min
Jaja, jag får väl köpa allas sadlar. Ett par sadlar mer eller mindre i sadelkammaren gör väl ingen skillnad
Men nej!Inte min, den behöver jag själv.
Men nej!
Jag ska bli sadelsamlarberoende!
Men nej!
Jag ska bli sadelsamlarberoende!
Ska bli? Det är du väl redan?
Jag håller på och säljer lite saker nu, både från vårt tidigare badrum som nu är renoverat men även lite hästsaker jag har kvar sen jag hade häst...
Tre miljoner frågor om benlindor trots att allt står i annonsen, samma sak med några pannband jag säljer... Vet inte om jag vågar lägga ut resten.
Blir tokig på folk som ska ha saker och sen inte hör av sig förrän man själv jagat dem och då kan de inte betala först om två veckor...
Eller som ni tagit upp tidigare att folk mailar och frågar om saken finns kvar, man ger ett trevligt svar, men sen svarar de inte igen. Är man intresserad eller inte?
Hade en intressant man som mailade i fredags vid 11-tiden på dagen om att jag ska ringa honom för att han var på väg in till stan och ville komma och kolla på sakerna nu.
Saken är att vi inte haft någon kontakt innan och jag jobbar ju på dagarna och kan inte bara rusa ifrån jobbet sådär...
Mailar vid 16 tiden och frågar om vi haft någon kontakt innan och han ba "ja, jag mailade ju att du skulle ringa mig" - det ser inte jag som en kontakt.
Försökte förklara att jag jobbar dagtid och har svårt att ses utan en bestämd tid men det verkade han inte förstå...
Frågade vad det är han är intresserad av eftersom det är ganska mycket olika saker vi har till salu på Blocket och han skriver igen att han är "intresserad av grejorna" och vill komma och kolla på det.
Tre mail senare skriver han vad han är intresserad av att kolla på, en gammal toalett och två handfat som ligger ute på annonsen och som såldes en timme efter att jag fick hans första mail. Han verkar inte heller förstå att jag tycker att det är onödigt att han "bara kommer och kollar på grejorna" utan att veta vad det är han är intresserad av eftersom vissa saker är sålda (hade inte hunnit uppdatera annonsen).
Det finns ett handfat kvar och nu vill han ha med vattenlås och väggfäste till den. HAHA - ett handfat för 200 kr med tillhörande kran (bara den är säkert värd minst 400 kr), GLÖM!
Har några nissar som skriver med VERSALER och vill ATT JAG SKICKAR BILDER PÅ NÅGON SAK JAG HAR TILL SALU. Vet inte folk att det upplevs otrevligt att skriva med enbart stora bokstäver?
Jag behöver hjälp! Vad kan man skriva för drygt svar tillbaka till en som försöker pruta ner vår duschkabin till 1000 kr? Jag iprincip skänker bort den redan för 2000 kr när den är köpt för ett år sen för 9000 kr...
Hänvisa till soptippen...Jag behöver hjälp! Vad kan man skriva för drygt svar tillbaka till en som försöker pruta ner vår duschkabin till 1000 kr? Jag iprincip skänker bort den redan för 2000 kr när den är köpt för ett år sen för 9000 kr...
Usch ja, sålde på en loppis där en var intresserad av en svanskappa, knappt använd och i fint än om stelt skick. Ville ha 20 kr, slutade med att jag prutade ner den till 10 kr bara för bli av med den .Visst skall man pruta när det är privataffärer tycker jag.. de tillhör lite tycker jag=) Svenska folket är överlag dåliga på att pruta.När jag sålde saker påen loppis fick jag nästan börja pruta ÅT folk som kom och kikade. De tittade bara på prislappen och gick för de va för dyrt tyckte de.. meeeeen pruuuuuta dååååå=) haha
Man kan ju inte få mer än ett nej=)
Eh, jaha, det var ju rätt stor skillnad på en shettis, en islandshäst och en Volvo?