Konsttråden!

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Scandi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 942
  • Visningar Visningar 108 932
För längesedan köpte jag en bild av @Tranan . Nu har den hamnat på en vägg! :love:
Lyckades inte tagga Lena Furberg men hon är ju också här.

1000017128.webp

Efter en himla massa testade som bara har lett till att jag målat över så testade jag tillslut något nytt, och det blev en liten tavla som får komma upp i varje fall. Inget världsomvälvande, men trevlig, och trevligt med lite medvind för första gången på ett tag.

Visa bifogad fil 164466
Den var ju jättefin! Blir alltid lika impad av sakerna folk postar i den här tråden.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
2 988
Senast: Blyger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 245
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 284
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 576
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka