Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, jag vet inte. Maskrosen var för att jag tänker mig plantan som en symbol, då den är envis och växer igenom asfalt ("maskrosbarn"). Fåglarna ... eh, jag bara provade.Gör en med fjärilar @Asko
Jag gillar inte alls fonten eller färgen på fonten. Den passar inte in någonstansHmm, jag vet inte. Maskrosen var för att jag tänker mig plantan som en symbol, då den är envis och växer igenom asfalt ("maskrosbarn"). Fåglarna ... eh, jag bara provade.
Egentligen hade jag tänkt göra såhär, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hittade ingen bra bild.
Visa bifogad fil 88106
Smaken är som baken!Jag gillar inte alls fonten eller färgen på fonten. Den passar inte in någonstans
Jag tänker mest att om du försöker åstadkomma nåt retrotema så kanske en annan font är bättre.Smaken är som baken!
Men åh, så söt!Och en målning från i somras när jag precis skaffat iPad och provade mig fram lite i ProcreateVisa bifogad fil 88099
Längesen jag såg @tornblomma ? Bukepaus kanske.. saknar hennes konst.
Man kan följa henne på Instagram om man vill, hon gör helt fantastiska tavlor!Me too Jag saknar bade henne och henne's konst.
Man kan följa henne på Instagram om man vill, hon gör helt fantastiska tavlor!
Hon håller på och förbereder för utställning så tror hon är ganska upptagen (:Längesen jag såg @tornblomma ? Bukepaus kanske.. saknar hennes konst.
Jag vet ... men jag hinner inte hanga pa Instagram ocksa ... jag far helt enkelt valja ett stalle och da blir det Buke.
Jag är KÄR i den här!Just nu har jag sålt bort och rensat och ska börja om. Har plåtat en del modeller. Och gjort lite mind maps osv. Bland annat funderar jag på en porträttserie med icke binära och har fått kontakt med flera frivilliga modeller. Annars funderar jag på att testa måla ett landskap kanske. Har aldrig gjort det.
Testade att måla en interiör faktiskt förra månaden, det var rätt trist om jag ska vara ärlig
Visa bifogad fil 93837
Jag är KÄR i den här!