Alltså håret ögonen wow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså håret ögonen wow!
Alltså håret ögonen wow!
Håller med, återkommer när jag hittar finansiering till ob-tillägg.Man borde få ngt slags ob-tillägg för att måla i denna värme… nu är snart denna klar. Ska fixa lite skevheter och småsaker.
Det är en beställning så har inte gått loss med ljus/skugga.
Visa bifogad fil 93878
Håller med, återkommer när jag hittar finansiering till ob-tillägg.
Jag måste säga att jag gillar starkt hur du målar ögon!Man borde få ngt slags ob-tillägg för att måla i denna värme… nu är snart denna klar. Ska fixa lite skevheter och småsaker.
Det är en beställning så har inte gått loss med ljus/skugga.
Visa bifogad fil 93878
Jag måste säga att jag gillar starkt hur du målar ögon!
Verkligen! jag gillar verkligen hur din kunskap utvecklas. Det är roligt att åter få se dina verk. någon dag hoppas jag att jag kan se en i verkligheten.Tack! Jag har utvecklat en lite distinkt egen stil just när det gäller detta tror jag!
Snyggt ju! Wow! Vill se mer av detta.Utmanade mig själv med att göra ngt helt nytt för mig. Målade naivistiskt på en kappa. Såhär blev det
Visa bifogad fil 94124
Så läckert att se!
Fascinerande hur du jobbar med ljus och skuggor!La några timmar och målade denna övning. Har övat på att måla från mörkt till ljust och lasera mjuka övergångar i huden med mkt färg. Får se om jag går vidare sen och gör ngt mer med den.
Visa bifogad fil 95169
Fascinerande hur du jobbar med ljus och skuggor!