Ja föga överraskande. Hon är ju släkt med digHon är riktigt gullig faktiskt IRL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja föga överraskande. Hon är ju släkt med digHon är riktigt gullig faktiskt IRL!
Hur? Den är fantastisk!!ok inte ett foto, men jag skapade den digitalt efter en dröm jag hade i april
Visa bifogad fil 97335
PS och penna/platta.Hur? Den är fantastisk!!
Wow! Den var fantastisk!Visa bifogad fil 97342
mmm tänkte sluta bomba fototråden med min digitala konst.
Ooookej, den där vill jag ha på väggen! Kanske på alla väggar till och medVisa bifogad fil 97342
Visa bifogad fil 97342
jag tar flera foton och fogar samman dem och lägger på effekter i Photoshop. maskar och dubbelexponerar, läger på penseleffekter som gör att det ska se ut som oljemålning och olika underlag som den ska vara på så man får en struktur.Fint ljus!
Sorry boomer fråga . Hur går du till väga?
jag tar flera foton och fogar samman dem och lägger på effekter i Photoshop. maskar och dubbelexponerar, läger på penseleffekter som gör att det ska se ut som oljemålning och olika underlag som den ska vara på så man får en struktur.
Lite element blir målade man min färdighet i det är svagAha! Jag trodde du ”målade” digitalt från typ en ”tom duk”. Fattade inte att det var foton som var redigerade!
Oavsett, mkt fint ljus som sagt!
Tack, hästbilderna är jag mest nöjd med.Du gör verkligen häftiga bilder @Tranan !
Men älskar den!Visa bifogad fil 97342