Vad kan jag säga, under hösten vintern och våren har jag mått mycket dåligt.Fantastiska bilder @Tranan , varför har du inte visat detta tidigare?
så allt har inte varit helt logisk.
så därför kan jag bara säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kan jag säga, under hösten vintern och våren har jag mått mycket dåligt.Fantastiska bilder @Tranan , varför har du inte visat detta tidigare?
Alltså det här är så sjukt bra att jag vet inte vart jag ska ta vägen!? Vill typ gråta, så mycket tycker jag om det!ok inte ett foto, men jag skapade den digitalt efter en dröm jag hade i april
Visa bifogad fil 97335
Wow den är helt fantastisk! Så intressant, jag älskar de lite dova tonerna i kombination med den starka röda, och det lite "märkliga" drömlika motivet. Denna påminner mig faktiskt om en Zdzisław Beksiński
Den här var också helt underbar, väldigt stämningsrik och märklig på helt rätt sätt, sådär så man vill fortsätta titta.Visa bifogad fil 97342
mmm tänkte sluta bomba fototråden med min digitala konst.
Men va?! Det här är ju helt fantastiskt, vart kan jag köpa ett canvastryck? I don't even know where to—den är helt underbar and I want it.ok inte ett foto, men jag skapade den digitalt efter en dröm jag hade i april
Visa bifogad fil 97335
Tack. Jag blir rörd.Men va?! Det här är ju helt fantastiskt, vart kan jag köpa ett canvastryck? I don't even know where to—den är helt underbar and I want it.
Ja jag använder bara egna foton.Vilka underbara bilder @Tranan! Vilken känsla du har; fantastisk stämning i bilderna. Är det egna foton också?
Ja jag använder bara egna foton.
Oerhört talangfullt. Samtliga bilder på utställning, pronto.Ja jag använder bara egna foton.
gärna men hur?Oerhört talangfullt. Samtliga bilder på utställning, pronto.
Skulle jag nånsin få för mig att ha något annat på mina väggar än kvinnor så är det helt klart nånting sånt här som gäller.ok inte ett foto, men jag skapade den digitalt efter en dröm jag hade i april
Visa bifogad fil 97335
Jag har beställ en 70x100 av denna, får se hur den blir.Visa bifogad fil 97342
mmm tänkte sluta bomba fototråden med min digitala konst.
Jag har beställ en 70x100 av denna, får se hur den blir.
Det finns det andra som har bästa svaren på; forska runt lite i det, tycker jag.gärna men hur?
Många som säljer tryck gör det via https://society6.com/sell-artJag har beställ en 70x100 av denna, får se hur den blir.