Tackar, det var snÀllt! Jag gillar motivet danare. antar för att det Àr antipoden frÄn mig.Wow, va vackert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar, det var snÀllt! Jag gillar motivet danare. antar för att det Àr antipoden frÄn mig.Wow, va vackert
Men wow!!Visa bifogad fil 97821
Har inte bara gjort hÀstar.
tackar men jag gör inte det pÄ riktigt! jag gör det i datorn.Du Àr sÄ duktig @Tranan !!
Men det Ă€r ocksĂ„ pĂ„ riktigt, jag skulle inte kunna göra det Ă€ven om jag hade en datorâŠ!tackar men jag gör inte det pĂ„ riktigt! jag gör det i datorn.
tackar! ni Àr sÄ snÀlla!AlltsÄ @Tranan, det du gör Àr fantastiskt verkligen! SÄ otroligt fint!
tack, vet inte vad jag ska sĂ€ga, det har varit sĂ„ omvĂ€rderande den senaste veckorna!Men det Ă€r ocksĂ„ pĂ„ riktigt, jag skulle inte kunna göra det Ă€ven om jag hade en datorâŠ!
men, ni Àr för snÀlla!SÀllar mig till skaran @Tranan . Fantastiskt fina!!
Det Àr pÄ riktigt, jag skulle varken ha den tekniska kunskapen eller ögat för att fÄ till det Àven om jag visste hur.tackar men jag gör inte det pÄ riktigt! jag gör det i datorn.
Och denna pÄ fri hand Àr ocksÄ superhÀftig.Visa bifogad fil 97470
Om ni undrar varför jag anvÀnder fotografier och likande sÄ Àr detta vad jag presterar pÄ fri hand.
à h jag gillar den hÀr! Lugna mörka fÀrger och vitt förutom en enstaka intensiv rödorange fÀrg i mÄnenVisa bifogad fil 97341
Den Àr inte klar Àn. men jag tror inte att det blir mer.
Jag har provat att kÀmpa med att göra konst pÄ datorn, sÄ det Àr inte sÄ bara. Det Àr fortfarande konsttackar men jag gör inte det pÄ riktigt! jag gör det i datorn.
Jag gillar att den ser ut som en ritning pÄ blÄtt papper till en bÀckahÀst! Lite spöklig och fabel men med en dos vetenskap/mekanik tillVisa bifogad fil 97470
Om ni undrar varför jag anvÀnder fotografier och likande sÄ Àr detta vad jag presterar pÄ fri hand.
Du behöver definitivt joina en sÄn dÀr sÀlj sida och ge oss lÀnken till den.Visa bifogad fil 97821
Har inte bara gjort hÀstar.
Ja!Du behöver definitivt joina en sÄn dÀr sÀlj sida och ge oss lÀnken till den.
Du behöver definitivt joina en sÄn dÀr sÀlj sida och ge oss lÀnken till den.
Ok jag försöker fixa det.