Konsttråden!

Tack för konstruktiv kritik! :heart Alla mina verk är det fritt fram att komma med hur mycket kritik man vill, tar inte illa vid mig utan jag tycker bara jag lär mig något och är oftast bara tacksam över att få en unik synpunkt på det jag gör.

Jag håller helt med dig och tanken är att få tummen ur och göra om den någon gång för jag gillar verkligen den hästen men det är också mycket som blev lite knasigt som jag vill rätta till! :)
Att en kule ska kritisera everest!
hur ska man kunna kritisera dig!
men vill bara se mer!

Att en kule ska kritisera everest!
hur ska man kunna kritisera dig!
men vill bara se mer!
Men alla har ju en unik blick och något att tillföra, oavsett hur skicklig man själv är. Man behöver ju aldrig ens ha hållt i en pensel för att ha ett öga och en åsikt. Ibland är det en ögonöppnare, ibland håller jag inte alls med men har förhoppningsvis ändå fått ett nytt unikt perspektiv. :)

Men alla har ju en unik blick och något att tillföra, oavsett hur skicklig man själv är. Man behöver ju aldrig ens ha hållt i en pensel för att ha ett öga och en åsikt. Ibland är det en ögonöppnare, ibland håller jag inte alls med men har förhoppningsvis ändå fått ett nytt unikt perspektiv. :)
Det enda jag gör med något konstnärligt är att göra skisser i svart tusch som är inte alls något som jag är nöjd med eller målar plastmodeller. och det är inte konst mer ett tidsfördriv. Men det jag ser här slår mig med häpnad.

jag har spenderat sommaren med att göra om ett tråkigt skjul till min egen studio 😍 Så nu har jag plats att leka med lera 🤗 Det har mest blivit löjliga figurer.
FDFFF206-3E78-440B-BE90-A778A3BCE892.webp

Tack snälla ni 🥰
@Scandi är så glad över en ny tråd och älskar dina målningar!
@Daff haha ja det var aldrig riktigt meningen men jag tycker också det!
Här är en skinkbild också 🍑. Har fler bilder men telefonen är på lagning så snart blir det mer.

Jag är absolut ingen konstkännare, jag saknar både intresse och estetiskt sinnelag. Men jag har tillbringat hela min barndom i konstnärsmiljöer och gått på fler vernissager och utställningar än jag kan räkna till runtom i Europa. Med det i bagaget så måste jag säga att den munnen och blicken är bland de bättre jag har sett. Bitar av denna gör att jag går tillbaka och tittar igen och igen. Säg till om du hänger den på någon utställning, jag vill gärna se vad den har för effekt live.

Jag är absolut ingen konstkännare, jag saknar både intresse och estetiskt sinnelag. Men jag har tillbringat hela min barndom i konstnärsmiljöer och gått på fler vernissager och utställningar än jag kan räkna till runtom i Europa. Med det i bagaget så måste jag säga att den munnen och blicken är bland de bättre jag har sett. Bitar av denna gör att jag går tillbaka och tittar igen och igen. Säg till om du hänger den på någon utställning, jag vill gärna se vad den har för effekt live.

Tack! 🙏🏼 Hade en riktigt bra modell på denna! 💖 Och katten är en herre jag hade äran att vara kattslav åt under jul-nyår. Den kommer hänga på en utställning i april, jag pm:ar dig!

Åååh! Av någon anledning fastnade jag helt vid detaljerna på råttans söta bakfötter! :love: Resten av tavlan är också suverän förstås, jag älskar bara de seniga små tårna. :D

💖

Någon minut efter att jag målat klart jagade jag en rått IRL i källaren och vrålade ”du ska dööööö host host”.
Mitt beteende kändes typ som att vara vegetarian men älska korv :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 912
Senast: Nixehen
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 488
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 923
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar