min lilla åsikt som ingen borde lyssna på, en snigel blir bra.Tack! Funderar på att addera en till snigel på hatten. Men var nere nu och kände på tavlan och den är inte redo att måla på ännu så jag får lugna mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
min lilla åsikt som ingen borde lyssna på, en snigel blir bra.Tack! Funderar på att addera en till snigel på hatten. Men var nere nu och kände på tavlan och den är inte redo att måla på ännu så jag får lugna mig
Tack! Funderar på att addera en till snigel på hatten. Men var nere nu och kände på tavlan och den är inte redo att måla på ännu så jag får lugna mig
Jag tror en snigel som är på väg över hanten på hatten vore coolt, men vad vet jag Häftigt ljus på denna, och förutom att du gör så intressanta tavlor måste jag säga att jag är så grymt imponerad av hur mycket du får gjort. När jag blir stor vill jag bli mer som du Du och kontot Mansbebisar är f.ö. enda anledningen till att jag kollar på Instagram numera.
Funderar på en till till höger där vid kanten på hatten, men kanske blir plottrigt.
Tack!
Jag hade en dipp när jag drog på mig covid men nu är jag igång igen. Dock har jag stått för mkt nu i några dagar, men det är bra att tavlorna får torka igenom ordentligt nu över helgen medan jag vilar upp mig.
önskar att jag kunde måla 10% av det ni kan.Jag precis där tänkte jag också att den kunde vara... Man kan ju alltid måla över den om man inte blir nöjd Är dina dukar för stora för att du ska kunna sitta om du har en höj och sänkbar stol? Eller en målarkäpp att vila armen mot om det är händerna/nacken som spökar? Just det statiska när man står och målar kan ge mig skitont i flera dagar
Jag precis där tänkte jag också att den kunde vara... Man kan ju alltid måla över den om man inte blir nöjd Är dina dukar för stora för att du ska kunna sitta om du har en höj och sänkbar stol? Eller en målarkäpp att vila armen mot om det är händerna/nacken som spökar? Just det statiska när man står och målar kan ge mig skitont i flera dagar
önskar att jag kunde måla 10% av det ni kan.
Det rikitgt sorgliga är att jag har studerat konst.Det är verkligen bara att öva och studera anatomi/konstruktion så kommer det! Finns hur mycket instruktionsvideor på Youtube som helst också som kan hjälpa massor, som att ha en egen lärare fast ingen säger åt en att man suger. Jag är verkligen ingen talang mer än att jag hade ett intresse, något som flera lärare under mina skolår gjorde väldigt klart för mig. Jag gjorde allt fel, förstod inte hur något hängde ihop, var lat och saknade känsla enligt min lärare under gymnasieåren, men lyckades trots det lära mig lite grejer när jag tog till böcker och andra medier för kunskap
Då har vi ungefär samma vision. Jag fick tips på insta om att skissa snabbt på typ ett a-4, sen klippa ut formen och testa placera på duken för att se kompositionen. Innan jag målar loss på fri hand! Ska testa detta kanske.
Jag tror att de är lite för stora. Men min kompis har ngn lösning på gång påstår hon. Ser framför mig en permobil men vi får se! Värst för mig är fötterna. Kan knappt stå dagen efter men jag har iläggssulor i skorna och har nu beställt en avlastande matta att stå på. Dock målar jag ju riktigt hard-core. Denna vecka har jag stått typ 6 timmar per dag flera dagar i rad.
Det rikitgt sorgliga är att jag har studerat konst.
Men så smart, vilket supertips! Det ska jag också ta till mig
Kanske en fin hisställning som kan traversera sidleds? Låter rimligt och lite lagom. Fattar det där med fötterna också, jag har innetofflor med memory foam sulor som är typ en mil tjocka men det räcker inte alltid heller. Då är det skönt med ett riktigt bra liniment
Nu blev jag nyfiken, på vilket sätt kan det göra mycket mer skada att plugga konst?Äh det är väl inte så sorgligt, jag har spelat piano men kan knappt plinga Für Elise idag. Ibland gör det mycket mer skada än nytta att studera konst!
Inser att jag gått tillbaka till denna flera gånger. Jag verkligen älskar den. Precis som den är.Testmålade denna och den går nog vidare till akvarellpapper med lite justeringar:
Visa bifogad fil 66172
Är inte överrens med örat och vill inte ha skvätt ovanför eller åt vänster. Kanske liiite mindre rännilar.. (Lite måste jag få lägga mig i och kontrollera!! ) Flika gärna in vad ni hade ändrat på om ni vill! Kritik välkomnas varmt.
Vad underbar komplimang! Tack så mycket!Inser att jag gått tillbaka till denna flera gånger. Jag verkligen älskar den. Precis som den är.
Slänger in denna här också för jag blev väldigt nöjd. Det är ett av mina "monster" i bussen. Alltså den där metaforen om att livet är en buss som man kör, men som också har en massa högljudda medpassagerare som gör det svårt för en att styra vart man vill.
Och denna är då hur jag tänker mig passageraren som representerar ångest:
Visa bifogad fil 85856
(Kraftigt inspirerad av Lauren Marx, som jag avgudar.)
Slänger in denna här också för jag blev väldigt nöjd. Det är ett av mina "monster" i bussen. Alltså den där metaforen om att livet är en buss som man kör, men som också har en massa högljudda medpassagerare som gör det svårt för en att styra vart man vill.
Visa bifogad fil 85856
Vilken sorglig och vacker. Halvt levande. Halvt död.Slänger in denna här också för jag blev väldigt nöjd. Det är ett av mina "monster" i bussen. Alltså den där metaforen om att livet är en buss som man kör, men som också har en massa högljudda medpassagerare som gör det svårt för en att styra vart man vill.
Visa bifogad fil 85856
Nu blev jag nyfiken, på vilket sätt kan det göra mycket mer skada att plugga konst?
Jag och typ alla jag känner från universitetet känner att de fått tid att utvecklas i sitt konstnärskap. Man får möjlighet att reflektera tillsammans med andra på sätt som man sällan får till annars. Både med lärare och andra studenter.
Men det beror väl också på ens inställning till utbildningen också, hur man väljer att ta tillvara på den.
Nämen vad coolt, på nära håll syns det jättetydligt att det är akvarell men på håll ser det ut som ett foto.Javisst! Att han gör det i akvarell också gör mig helt stum... Finns de som gör ännu mer realistiska förståss men jag tycker om att man kan se penseldragen om man går nära. Är väldigt imponerad av just det sättet att måla.
Här är en som går att förstora så man kan se hur han målat bättre: