stjarnhimmel
Trådstartare
Ja jag tycker det ska bli jätteroligt att följa henne,
Hon har en sån elegans och lätthet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! Hennes hopp är ju helt fantastiska och hon ser ut att vara både stark och smidig. Verkligen toppklass!Ja jag tycker det ska bli jätteroligt att följa henne,
Ja hoppas hon får vara hel och frisk så kan hon nog bli jättebra. Skulle vara så roligt om Sverige fick en åkare som kunde vara med och fajtas bland medaljerna på EM.Verkligen! Hennes hopp är ju helt fantastiska och hon ser ut att vara både stark och smidig. Verkligen toppklass!
JA fantastisk, Men Medvedeva som kommer nu är också fantastisk!Alltså OMG 15 åringen från Ryssland- Zagitova. Helt mållös. Känns som utklassning.
JA fantastisk, Men Medvedeva som kommer nu är också fantastisk!
Ja men hon är ändå inte riktigt i form. Har haft en strulig säsong.Fan vad fint driv Medvedeva har i åkningen alltså!
Ja men hon är ändå inte riktigt i form. Har haft en strulig säsong.
Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!Ja! Men jag tror inte hon räcker till. Dock är hon jävligt snygg som bonus Hennes face alltså... wow. Älskar hur hon uttrycker sig också. Vackert!
Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!
Men även om Zagitova är helt galet bra, verkligen fulländad tekniskt, så är det lite tråkigt tycker jag med regeln om 10% bonus i andra halvan av programmet. Tycker inte programmet blir helt "dynamiskt" rakt igenom liksom när alla hopp är i slutet och det är lite synd! Men själva åkningen var ju fantastisk.