Konståknings-EM

Alltså OMG 15 åringen från Ryssland- Zagitova. Helt mållös. Känns som utklassning.

Fan vad fint driv Medvedeva har i åkningen alltså! Men tror inte riktigt tekniken räcker till.

Ja men hon är ändå inte riktigt i form. Har haft en strulig säsong.

Ja hörde ngt om en fotskada. Hon åker verkligen uttrycksfullt! :love:
Var hon verkligen runt i alla hopp? Känns som hon inte var så centrerad heller, det flöt liksom iväg lite?

Ja! Men jag tror inte hon räcker till. Dock är hon jävligt snygg som bonus ;) Hennes face alltså... wow. Älskar hur hon uttrycker sig också. Vackert!
Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!

Men även om Zagitova är helt galet bra, verkligen fulländad tekniskt, så är det lite tråkigt tycker jag med regeln om 10% bonus i andra halvan av programmet. Tycker inte programmet blir helt "dynamiskt" rakt igenom liksom när alla hopp är i slutet och det är lite synd! Men själva åkningen var ju fantastisk.

Ja, hon är så fantastiskt vacker både i hur hon åker och hennes uttryck!

Men även om Zagitova är helt galet bra, verkligen fulländad tekniskt, så är det lite tråkigt tycker jag med regeln om 10% bonus i andra halvan av programmet. Tycker inte programmet blir helt "dynamiskt" rakt igenom liksom när alla hopp är i slutet och det är lite synd! Men själva åkningen var ju fantastisk.

Håller med!

Så tråkigt för Anitha. Såg helt förkrossad ut. Hade varit kul för henne att avsluta med bra känsla i alla fall.

Tror Medvedeva blir farlig i OS. Då kommer hon vara i bättre form.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
5 150
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 063
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Göra i Danmark
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30