Men är staden så liten så de lätt springer på varannDet ligger i närheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men är staden så liten så de lätt springer på varannDet ligger i närheten.
Jag vill inte kompromissa eftersom det påverkar mig mest egentligen. Det blir jag som får pendla. Och det är jag som på riktigt mår psykiskt dåligt om det inte är fint runt omkring mig i mitt boende.
Men blabla kan väl inte bo i flera områden samtidigt? Är blabla farlig?”Jag vill inte bo där blabla bor”
Haha nej på båda. Hen är helt ofarlig. Det är bara att det inte klickar därMen blabla kan väl inte bo i flera områden samtidigt? Är blabla farlig?
Haha nej på båda. Hen är helt ofarlig. Det är bara att det inte klickar där
Ok! Tänker att han liksom inte kan ta plats över många bostadsområden . Finns inget där ni bor?Haha nej på båda. Hen är helt ofarlig. Det är bara att det inte klickar där
Haha nej på båda. Hen är helt ofarlig. Det är bara att det inte klickar där
Alltså nej det finns väl anledningar till att de inte klickar som man får respektera. Jag tänker själv hur det skulle va om jag behövde bo nära någon jag avskyr. Nu avskyr jag iofs ingen så kan inte riktigt sätta mig in i det men försöker iaf. Sen kanske jag inte riktigt hade låtit det avgöra var jag vill bo.Din sambo verkar rätt så omogen, bor inte ni i en av Sveriges större städer dessutom?
Alltså nej det finns väl anledningar till att de inte klickar som man får respektera. Jag tänker själv hur det skulle va om jag behövde bo nära någon jag avskyr. Nu avskyr jag iofs ingen så kan inte riktigt sätta mig in i det men försöker iaf. Sen kanske jag inte riktigt hade låtit det avgöra var jag vill bo.
Jo det gör vi. Och som överallt har priserna gått upp. Men vi ska eventuellt titta på ett hus som är estetiskt tilltalande men inte ligger i något av de områden vi tänkt, så ingen blir nöjd
Håller med! Alltså om man verkligen inte vill möta någon så kan man ju ofta dessutom se till att undvika det... om den andra personen inte gillar honom heller är de nog båda nöjda med att låtsas att de inte ser varann t ex.Alltså jag klickar inte ens med mina grannar men man kan säga hej om man ser varandra och sen gå förbi. Hade jag uteslutit områden för att jag inte klickar med folk skulle jag behöva lämna stan Men jag säger som ovan, hur många områden kan denna person sträcka sig över?
Om inte A eller B går att synka så är alternativ C alltid bra att fundera på.vi ska eventuellt titta på ett hus som är estetiskt tilltalande men inte ligger i något av de områden vi tänkt, så ingen blir nöjd
Beror väl lite på, jag hade kunnat flytta om jag får en ny jobbig granne tex en sån där kärring som har åsikter om allting.För att inte tala om att man ju aldrig kan kontrollera vad andra människor gör. Hux flux kanske det flyttar in någon som man inte tycker om. Ska man flytta någon annanstans då? Eller så kanske man kommer på - säg en månad efter att man har flyttat in - att man inte gillar grannen till höger (eller till vänster, eller mitt emot).
Visst, men att köpa och sälja hus är inte helt enkelt. Vi stormtrivs dock med vår lösning - 200 meter till närmsta granne....Beror väl lite på, jag hade kunnat flytta om jag får en ny jobbig granne tex en sån där kärring som har åsikter om allting.
Men jag har heller inte så svårt för att flytta och känna mig hemma i nytt boende.
Jag tycker grannar är jätteviktigt för mitt välmående en jobbig granne tar så mycket energi och jag vill ha frid där jag bor ( vara ifred i mitt fall )
Nej verkligen inteVisst, men att köpa och sälja hus är inte helt enkelt. Vi stormtrivs dock med vår lösning - 200 meter till närmsta granne....
Helt sinnessjukt egentligen varför ska bostadsaffärer gå så fort? Inget annat kräver ju val på sekunden. Typ största affären de flesta gör och noll betänketid.Problemet är ju att allt verkar säljas så himla fort. Liksom var på visning igår, det är redan sålt nu. Så ska vi gå på massa visningar kommer vi ju missa om vi gillar något för det finns ju noll tid för eftertanke.
Det är hetsigt som fan. Mäklaren frågade igår redan på plats vad vi ville buda haha.Helt sinnessjukt egentligen varför ska bostadsaffärer gå så fort? Inget annat kräver ju val på sekunden. Typ största affären de flesta gör och noll betänketid.