Kommentarer?

Sv: Kommentarer?

Efter en första snabbtitt så fick jag intrycket att du har mycket häst i handen. Sen så ser hon lite stel ut, men det kan ju vara bildvinken. En anings spänd i överlinjen också.

Jag skulle jobba mer med böjning och sökning fram/ner.

Men hästen var jättefin! Din?

//F

för det första är det är en han ;) mycket i handen vetetusan, hans problem är snarare att han aldrig tar stöd och bara flummar omkring bakom hand. nej det är inte min häst, gamla medryttarhästen är det.

Jaa.. jag tycker han ser ganska tråkig ut när han går där... När han väl börjar söka sig nedåt, då tappar du dig själv! Du tar upp hälarna och skjuter fram överlivet. Sträck på dig och se lite mallig ut! ;)
Märks att han inte tar stöd, precis så är min welsh när jag inte har varit hemma på ett tag och ridit, utan medryttaren har ridit. Totalt okoncentrerad o bara, som du säger :p, flummar runt! :D

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 339
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 401
Hästmänniskan För att inte hijacka andra trådar, här är en tråd där vi kan diskutera våra tankar kring ryttarens vikt som komponent i ridningen. :)...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 535
Senast: Badger
·
Mat Jag vet att jag kanske inte framstår som en muntergök när jag skriver en del om min autism och anorexi här på buke, men jag läser dom...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 344
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar