Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som att en anmälan på den veterinären är på sin plats!
Fråga! Om personen inte har varit i kontakt med en veterinär och tänker behandla med KS så gör hen sig skyldig till brott mot djurskyddslagen.Tack! Jag tänkte väl.... Tyvärr vet jag inte vilken veterinär det rör sig om - eller om kattägaren hittat på ett försvar för "behandlingen".
Personen säger att hennes veterinär rekommenderat kollodialt silver till katten, då katten inte tål antibiotika. Veterinären säger sig ha behandlat flera katter framgångsrikt med medlet. Kattägaren ska själv skölja kattens underliv med kollodialt silver.Fråga! Om personen inte har varit i kontakt med en veterinär och tänker behandla med KS så gör hen sig skyldig till brott mot djurskyddslagen.
Varför det? Har nyligen anmält en veterinär till veterinära ansvarsnämnden efter en felbehandling.Jag tror det bara är fabler att en veterinär skulle ha sagt så. Det är troligen en "hobby honeopat"...
Personen bor möjligen inte kring Järna/Gnesta?En bekant till mig vars katt har vaginit, säger att veterinären ordinerat kolloidalt silver (...) - hon ska dra upp lösningen i en doseringsspruta och skölja genom kattens underliv. Är detta verkligen ok?
Nix, betydligt längre söderut i landet...!Personen bor möjligen inte kring Järna/Gnesta?
Okej!Nix, betydligt längre söderut i landet...!