Åh vad skönt att höra. Hoppas hon snart är sig själv igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tråkigt att höra att lilla kisen inte mår bra. Jättebra att du har fortsatt kontakt med veterinär och gör vad du kan för din katt. Vi håller alla tassar, tummar, och tår här hemma för snabb förbättring.Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.
Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.
Hoppas att allt är bra med kisse nu och att den nya smärtstillande funkar braHej! Min katt har hoppat från balkongen, första våningen för 5 timmar sedan. Hon verkade OK, åt lite mat precis som hon brukar men nu sover hon bara, höjer upp ryggen när hon reser sig upp, kan inte hoppa på stolen där hon brukar sitta…
Jag är väldigt orolig och skulle gärna ta henne till veterinär men det är midsommar och jag hittar inget som är öppet i Norrköping/ Söderköping/Linköping
Vad ska jag göra?
Min lilla katt blev också sjuk och fick smärtstillande som kraschade magen när hon var sex månader.Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande