Katt dom fallit från 1 våningen

Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande 🥹
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring 🥹
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.
 
Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande 🥹
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring 🥹
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.
Vad tråkigt att höra att lilla kisen inte mår bra. 🥺 Jättebra att du har fortsatt kontakt med veterinär och gör vad du kan för din katt. Vi håller alla tassar, tummar, och tår här hemma för snabb förbättring.
 
Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande 🥹
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring 🥹
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.

Hur har det gått? Smärtstillande kraschar tyvärr ofta magen, hoppas att bytet hjälpte.
 
Hej! Min katt har hoppat från balkongen, första våningen för 5 timmar sedan. Hon verkade OK, åt lite mat precis som hon brukar men nu sover hon bara, höjer upp ryggen när hon reser sig upp, kan inte hoppa på stolen där hon brukar sitta…
Jag är väldigt orolig och skulle gärna ta henne till veterinär men det är midsommar och jag hittar inget som är öppet i Norrköping/ Söderköping/Linköping:(
Vad ska jag göra?
Hoppas att allt är bra med kisse nu och att den nya smärtstillande funkar bra

Min dotters katt ramlade från 6:e våningen och allt hon fick var ett skrapsår på hakan och litet hål på ena lungan som gjorde att hon fick luft i brösthålan. Hon fick smärtis i nån vecka och sen var det fullt ös igen
 
Känner för att uppdatera här. Min kattunge mår inte bra efter vi slutade med smärtstillande 🥹
Hon även spydde och var lös i magen sista dagen så att en ny medicin ska testas, flyttande, under tungan.
Var precis på Evidensia Valla Djursjukhuset Linköping och hämtade smärtstillande som AWAKE Djursjukhus ordinerade idag. Den medicin kommer hon få 2 dagar och sen måste jag boka en ny tid för undersökning om ingen förbättring 🥹
Kattunge är väldigt pigg och glad så länge hon får medicin men sen återkommer symptom.
Min lilla katt blev också sjuk och fick smärtstillande som kraschade magen när hon var sex månader.
Kokt, vit fisk gjorde magen och katten glad igen - vi rekommenderar Eldorados Alaska Pollock! (Betydligt billigare än torsk! ;) )
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 794
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 425
Senast: Sandora
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 107
Senast: liiinnea
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 741
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp