Kolla in det här!

Sv: Kolla in det här!

:eek: äääh fy va äckligt tur att man inte bor i björn rika trakter.....kul att ramla ur vagnen med en hungrig björn i hälarna

Wow, det är ju därifrån jag är....måste ta reda på vem det är, undrar om det inte är en A tränare i trakten som kör däråt.....
Jag såg björnspår för nåågra år sedan hemma, men aldrig nån björn

Eh...i byn där jag bor vet man att det finns 3 vuxna björnhannar samt ett gäng honor med ungar. JAg har aldrig sett någon men ibland har man ju undrat vad som skulle hända om man mötte någon i skogen... :confused:
Fast en "normal" björn ska ju inte anfalla hästar eftersom de tycker att de är för stora "byten" men det har ju tiltat om för en del förr så säker ska man väl inte vara? :crazy:

Wow, det är ju därifrån jag är....måste ta reda på vem det är, undrar om det inte är en A tränare i trakten som kör däråt.....
Jag såg björnspår för nåågra år sedan hemma, men aldrig nån björn

Amatörtränare Björn C Johansson med Aces Atlas. Passande namn va, Björn.....

???? Hmm, vet jag inte vem det är ens :confused:

Trodde det var från Tony Olssons stall (Mr Spender) för han håller ju till därborta

mm, kul alltså! Jag har mina hästar ca 1,5 mil därifrån!! GISSA OM JAG ÄR OROLIG FÖR MINA SMÅ?!

:crazy: :cry: :eek:

Fast den nallen lär ju inte våga sig på en häst nå mer om den är någorlunda i skallen...

tror tyvärr inte att han är så smart. han lär ju bara bli mer o mer desperat om han är skadad och hungrig.. :crazy: :crazy:

Du behöver nog inte oroa dig, allting är uppenbarligen en bluff/skröna?

det är den äldre artikeln som är länkad hit, när jag kollade på aftonbladets sida tidigare fanns det en artikel till med travtränare och rivsåret hästen hade på baken

:D

Ja, det låter ju otroligt och jag känner faktiskt inte människan fast jag bott i ransäter i 20 år (nykomling?)
Men en knepig en borde det ju vara då man tar 2!!! hästar på släp när man är ensam ............

För några år sen hade vi en annan "tok" där som körde FORT med en på släp.....BUNDEN i grimskaft runt magen :rofl:
Släphästen blev rädd och tvärnitade så killen flög baklänges ur sulkyn :rofl:
Så nog finns det knäppskallar alltid...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev aningen förvirrat i dressyrmomentet på Arbottna Horse Show på lördagen. Plötslig rusar nämligen en älg in och levererar en ökad...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hemmet Jag håller på att bli galen på riktigt nu! Har en stor gammal murad vedspis med (avstängd/bortkopplad) bakugn. Den har funkat felfritt i...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
723
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Dressyrsnack nummer 18