Jag kör Opel och är hen hönshjärnaFler busshen?
Finns det inte tillräckligt med hönshjärnor i trafiken? Alla dessa Audi och BMW förare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kör Opel och är hen hönshjärnaFler busshen?
Finns det inte tillräckligt med hönshjärnor i trafiken? Alla dessa Audi och BMW förare...
Fler busshen?
Det kommer bli trångt på Sveriges gator. Och det måste ju bli @Gunnar s felAlltid. The one and only Bukeyrke.
Men jag har bussfobi
Om inte annat så får man av BukehetsenDet har vi alla, Gimlan.
"Vilse i Anderna" av Carl Barks, beskriver noga fördelar och nackdelar med fyrkantiga ägg..Jag, som alltid längtat efter fyrkantiga ägg, välkomnar en designförändring!
Blev så förvirrad av alla köksägg, lantägg, frukostägg och ekoägg att jag köpte en höna så att jag säkert skulle få hönsägg. Detta hände?! Har jag blivit lurad?
Jag älskar Vilse i Anderna! Måste leta upp den tidningen och läsa om."Vilse i Anderna" av Carl Barks, beskriver noga fördelar och nackdelar med fyrkantiga ägg..
Publicerat första gången i Kalle Anka & Co i Sverige 1963.
Så ägg-presentationsfrågor har en lång och gedigen historia.
När kommer ICA:s fyrkantiga ägg?
Sååå typiskt Buke, en seriös ursprungsfråga hamnar på Glocal-net-nivå om chafförer som är vilse i Anderna.
Jäkla Bukemaffia.
Själv jobbar jag som CAD-häxa.
Chaufförer.
mvh själv ut nämnd språk polis
DET DÄR är inget annat än ett äkta frigående ägg! Var rädd om det, de är sällsynta.Provar igen...
Blev så förvirrad av alla köksägg, lantägg, frukostägg och ekoägg att jag köpte en höna så att jag säkert skulle få hönsägg. Detta hände?! Har jag blivit lurad?
Provar igen...
"Vilse i Anderna" av Carl Barks, beskriver noga fördelar och nackdelar med fyrkantiga ägg..
Publicerat första gången i Kalle Anka & Co i Sverige 1963.
Så ägg-presentationsfrågor har en lång och gedigen historia.
När kommer ICA:s fyrkantiga ägg?
Ja jävlar ....Fyrkantiga ägg finns redan! Inte färdiga då, men man kan köpa en manick som man stoppar in de kokta (och skalade) äggen i och trycker till och så vips är de fyrkantiga .
(Jo, jag har faktiskt en sådan hemma någonstans .)