Enkelt, gör hönorna radioaktiva så ska du få se på självlysande ägg!
Vilken smart idé! Eller .... kan den ha några nackdelar, tror du? Chicken Tjernobyl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken smart idé! Eller .... kan den ha några nackdelar, tror du? Chicken Tjernobyl?
Neh då, det blir toppen! Lev hårt, dö ung och bli ett självlysande lik!
Det kan nog ordnas i förväg om du följer @athena_arabians råd.Jag som tänkte kremeras
Det kan nog ordnas i förväg om du följer @athena_arabians råd.
Jag som tänkte kremeras
Fantastiskt. Det sista jag gör är en miljöinsats. Jag som demonstrerade mot kärnkraften en gång i tidenDet är nog fortfarande möjligt. Ringhals kan nog hjälpa dig att slå två flugor i en smäll. Kremering och uppvärmning av ett bostadsområde samtidigt.
Tänk vad du sparar pengar, eller ditt dödsbo när den dagen kommer. Gratis ingjutning och slutförvar i Forsmark efter du är utbränd.Fantastiskt. Det sista jag gör är en miljöinsats. Jag som demonstrerade mot kärnkraften en gång i tiden
Det blir i alla fall en insats som varar i måååånga år.
Ja men bara om dom dansar - annars är dom inte aktiva...Blir de radioaktiva om de dansar eller äter mat till musik från en radio?
Ja men bara om dom dansar - annars är dom inte aktiva...
Dansa i neon är den enda låt dom får lyssna på...
Tänk vad du sparar pengar, eller ditt dödsbo när den dagen kommer. Gratis ingjutning och slutförvar i Forsmark efter du är utbränd.
Kan bli ett arbetsmiljöproblem för bonden - på flera sätt.Ja men bara om dom dansar - annars är dom inte aktiva...
Dansa i neon är den enda låt dom får lyssna på...
Då får hen väl omskola sig till busschaufför? Som alla andra?Kan bli ett arbetsmiljöproblem för bonden - på flera sätt.
Men om hen inte vill det då? Hen kanske bara vill vara just en hen.Då får hen väl omskola sig till busschaufför? Som alla andra?
Men om hen inte vill det då? Hen kanske bara vill vara just en hen.
Vilket nedrans kackel det är om busschafförer.
Men jag har bussfobiDet hjälps inte. ALLA ska vara bussförarhen.