Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På senaste tiden har mina högtalare till datan börjat knastra när jag hade ljudet på. Det låter typ som när eltråd nuddar ngt om ni förstår Jag ahr kollat saladrna men hittar inget galpp eller likande? Vet ngn vad det är för fel, för det är oerhört irriterande?
Mikrofon, om det är störningar i den änden. Annars är det väldigt ofta, och ganska troligt baserat på hur du beskriver störningen, någon störkälla som fångas upp av högtalarkablarna. Har du lysrör i närheten eller inkopplade på samma uttag? Kolla sådant, och andra möjliga störningskällor.
Hundavel & Ras Håller med om detta. Mitt ex hade en borzoi som jag tränade apportering och viltspår med. Vi tränade också lure coursing, vilket är en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.