arlette001
Trådstartare
Våran boxertik, snart 8år,har på något sätt skadat sitt knä. förra veckan började hon halta på ena bakbenet, trodde först det var en sträckning, skulle avvakta enligt vet.men igår då tyckte jag att det blir ju inte bättre så jag åker in med henne, veterinären sträckte och böjde och pillade med riktig kraft (tyckte det var obehagligt) och kom fram till att det kan vara korsbandet som spökar, fick norocamt utskrivet, när vi kom hem mådde hon lite sämre men då tyckte vi att det måste vara efter all påfrestning hos vet samt medicinen måste börja verka. Nästa dag blev hon ännu sämre, på eftermiddagen skrek hon till som hon aldrig har gjort innan och kunde inte stödja benet, börja flossa gå runt, bajsade i hallen (det var hemskt) åkte in akut med henne till djursjukhuset, för behandlade vet kunde inte ta emot henne för de stänger fick jag till svar. Men på djursjukhuset undersökte de henne snabbt fick smärtstillande och skulle stanna över natten, skulle dessutom få lugnande för är väldigt bunden till oss vägrade stanna (detta var också hemsk att se när de var tvungna att dra iväg henne med smärtan och stressen). Nu sitter jag här helt ovetande orolig, helt förkrossad, har läst vad som finns att läsa om korsband och allt annat som har med knä och göra bara för att inte bli tokig.
Förresten skulle det bli det värsta att det är korsbandet som gick av då vet jag inte hur jag ska lösa det hon är som sagt snart 8år, överviktig samt att vi bor på fjärde våning utan hiss. Tankarna bara snurrar
Förresten skulle det bli det värsta att det är korsbandet som gick av då vet jag inte hur jag ska lösa det hon är som sagt snart 8år, överviktig samt att vi bor på fjärde våning utan hiss. Tankarna bara snurrar