"Knäpper" i åring

Mitrolle

Trådstartare
Kan det låta och liksom knäppa om en växande unghäst när den rör sig utan att det är något fel? Eller ska man tro att det är något fel?
Har inte hört det förut nämligen, på mina andra.

Sv: "Knäpper" i åring

Det undrar jag också! Det knäcker typ till i min årings hals när hon tittar bakåt :confused:

Det låter inte för roligt... Ingen som vet om det är något att oroa sig för?

Sv: "Knäpper" i åring

Kan det låta och liksom knäppa om en växande unghäst när den rör sig utan att det är något fel? Eller ska man tro att det är något fel?
Har inte hört det förut nämligen, på mina andra.

Det knakar i min också, men veterinärerna har sagt att det inte är något att bry sig om.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 533
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 248
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Freazer
·
Småbarn Vår bebis, snart ett år, ville inte sova i spjälsäng, så vi har en madrass på golvet. Den är liksom inkilad mellan vår säng och väggen...
Svar
11
· Visningar
590
Senast: Eloise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka