Knä hund som inte skäller?

diabla

Trådstartare
Ja, vad har ni för förslag på små knä hundar som inte är så oerhört jobbig som t.ex. pomeranians kan vara? jag förstår att det är en uppfostrings fråga, men det borde ju ändå ligga i vissa hundars natur att skälla mer eller mindre?
 
Sv: Knä hund som inte skäller?

Hmm. Vår Shih-tzu som vi hade tidigare skällde inte mkt. Han sa till när det ringde på dörren och när han lekte :D Det var dem enda gångerna han skällde mend et är ju som sagt vad olika från individ till individ :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 421
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 476
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: Praefatio
·
Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
3 361
Senast: alicegard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp