Klonade hästar

Angie

Trådstartare
Läsat nyaste ridsport och såg att dom nu har klonad en godkänd avelshingst, kommer inte ihåg vilken, men hur kan man göra så? Dom ska tydligen börja avla på den, den behöver nog inte ens visas på någon premiering eftersom den redan är godkänd, eller varje fall "orginalhästen" :confused:
Nästa på tur var Hugo Simons häst ET, som ju är en valack, dom vill klona den så att man kan avla på ET, eller kopian av honom :confused: :confused:

Jag blir rädd när jag läser om det här, var är aveln på väg? :eek:

Sv: Klonade hästar

Quidam de Revel heter hingsten som nu är klonad, det har varit en ganska stor diskussion här om detta för bara någon vecka sedan. Prova att söka på tex klon så dyker med säkerhet den tråden upp!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 769
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 391
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 692
Senast: Karminnie
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 392

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Tillbaka