Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och ytterligare en sak, när vi pratar om Julas klippmaskin: ska man olja i båda de små hålen på själva maskinhuvudet, eller bara det som är längst fram, närmast hästen?
Och ytterligare en sak, när vi pratar om Julas klippmaskin: ska man olja i båda de små hålen på själva maskinhuvudet, eller bara det som är längst fram, närmast hästen?
*KL*
Jag har nu använt min klippmaskin från Jula för första gången och jag är verkligen supernöjd
Den klippte snyggt, utan ränder. Den tog verkligen med allt hår.
Det enda som var lite jobbigt var ljudet. Men jag hade öronproppar i så det var inga problem. Jag försökte övertala hästen att han skulle ha bomull i öronen, men han ville absolut inte vara med på det.
Annars inga problem över huvud taget. Den blev inte varm eller så heller. Hästen stod mest och njöt hela tiden faktiskt. Han verkade vara väldigt nöjd
*KL*
Jag har nu använt min klippmaskin från Jula för första gången och jag är verkligen supernöjd
Den klippte snyggt, utan ränder. Den tog verkligen med allt hår.
*KL*
En annan sak som slog mig: Brukar ni klippa hela benen med vanlig klippmaskin, eller använder ni en lite mindre klippmaskin till det?