kliniken skickar inte papperna

Sv: kliniken skickar inte papperna

har du anmält dom? konstigt att dom kan göra sådär överhuvudtaget, en klinik borde ju ha ganska många ögon på sig tycker man..

Sv: kliniken skickar inte papperna

Hmm, tror mig också veta vilken klinik detta gäller. Min kompis avlivade sin häst i vintras och det var också av humana skäl, för inga papper var skickade till fk bolaget, men de godkände avlivningen. Hon har fortfarande inte fått ngn räkning från kliniken, det är snart två år sedan hon röntgade sin häst där:eek:
Mina hästar sätter inte sina hovar där i alla fall:crazy:
Kram Suss

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 864
Senast: Anonymisten
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 618
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
30 289
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring