"Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

K

Kimz0r

Någon som läst? Vad tycker ni? Har nyss beställt den och vill bara säkerställa att jag gjort ett bra val. ;)

Sv: "Klickerträning för din hund", Morten Egtvedt

jag har inte läst den, men han du tränar för kan väldigt mycket om just klicking.

vill du ändå fördjupa dig kan jag rekommendera karen pryors bok don't shoot the dog.

Den verkar mucho intressant. :D

Jo, J kan mycket :D men jag vill ändå fördjupa mig på egen hand. Speciellt som man inte kan komma iväg och träna så mycket som man kanske skulle vilja.

(Jag beställde nyss även "Kontaktkontraktet". Hittade ett PM där en annan Bukefalist tipsade mig om både den och "Klickerträning för din hund".)

shit. kom just på att jag har kvar J's bok :o. du hade inte velat ta den på lördag? om jag kommer ihåg det alltså, minnet är kort men luddigt.

Det kan jag absolut göra. :)

Är det jag som tipsat dig? Om inte, så borde jag ha gjort det. En fantastiskt inspirerande bok! Och om J är den jag tror det är, så är han väldigt duktig, men boken tar dig en dimension längre (i mitt tycke).

Ja, det var du. :D J är den som blev knipsad i vaderna av din Huligan. ;)

Jag har den. Jag tycker att den är jättebra och fick många "aha" upplevelser när jag läste den.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 902
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka