Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm - det var nog det jag tänkte mig...Vill man inte ha hela kan man ju ha stayups också.
Jag har nästan bara stayups. Så himla mycket behändigare än strumphållare.....Har man inte haft stayups förut vill jag starkt avråda från att debutera på ett bröllop. Att gå omkring med nylon som rasat ner till anklarna kan stjäla ljuset från bruden.
Jaha. Detta jävulens påfund. Har inte haft dem sedan början av 90-talet. Hur får du dem att sitta uppe, Loctite?Jag har nästan bara stayups. Så himla mycket behändigare än strumphållare.....
Jaha. Detta jävulens påfund. Har inte haft dem sedan början av 90-talet. Hur får du dem att sitta uppe, Loctite?
Något seriösare: en kollega har nylonstrumpor idag, solvarm lite skimrande yta. Ser jättefint ut, hade lätt kunnat passera på ett bröllop.
@athena_arabians Ingen aning! Jag kommer INTE att pröva igen.
Åtta ben med SUGKOPPARÄsch då, nu är du lite negativ. Du har ju åtta ben så köp flera sorter och ta på dem samtidigt. Då ser du direkt vilka som sitter bäst
Åtta ben med SUGKOPPAR
Liten storlek och feta lår?Jaha. Detta jävulens påfund. Har inte haft dem sedan början av 90-talet. Hur får du dem att sitta uppe, Loctite?
.
Jäklar! Detta kan vara första gången jag haft lår som är för SMALA. 23 juni 2016. Plötsligt händer det.Liten storlek och feta lår?
Jäklar! Detta kan vara första gången jag haft lår som är för SMALA. 23 juni 2016. Plötsligt händer det.