klädparty

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nogat

Någon som har varit värdinna för ett klädparty för barnkläder? Hur var det? tips? ideer? Funderar på att ha ett till våren. hur var kläderna? vilket bolag?
tacksam för hjälp:bump:

Sv: klädparty

Jag var på ett "Lingon och blåbär" party för ett tag sen... Det var inget vidare. Otroligt dyra:eek: och ganska tråkiga.. så det märket köper jag nog inte gärna:banana:

Sv: klädparty

Ja, jag har haft några L&B partyn, jag gillar en del av kläderna, trots priset, framförallt för att de är ÖKO-tex o har koll på hela produktionskedjan. Jag tycker att kläderna har bättre kvalité än HM, prismässigt ligger de väl ungefär som PO.P (fast jag tycker POP:s kläder är finare). Handla på rea!:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 417
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 539
Senast: Derivata
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 514
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar