@Milosari Nä men det är väl just det som är min poäng återigen, att du (och jag också för den delen) inte känner igen sig i att klädkoden skulle vara så svår att få till att vi inte skulle gå på eventet. Jag har släktingar som inte känner att de kan komma på min examen för att de inte har råd att köpa kläder för en klädkod och jag har kompisar som inte vågat gå på sittning för att de inte skulle vara nog fina.
Jag tror du är precis den målgrupp jag menar inte inser svårigheterna med koder för någon som inte är invigd. Du talar om att äta sushi med sked med negativ klang, vara på finmiddag, ens bli serverad någonting med fint upplägg? Det tillhör inte någonting arbetardelen av min släkt gör eller någonsin varit med om.
Jag tror du är precis den målgrupp jag menar inte inser svårigheterna med koder för någon som inte är invigd. Du talar om att äta sushi med sked med negativ klang, vara på finmiddag, ens bli serverad någonting med fint upplägg? Det tillhör inte någonting arbetardelen av min släkt gör eller någonsin varit med om.