MittNyaJag

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tag på en snygg kjol!
Jag vill ha en i manchester, beige eller kanske brun.
Går det ens att få tag på någonstans? Missade en på tradera för några veckor sedan och det grämer mig än.
Har försökt googla men utan framgång... Är manchester helt ute? Det som är så skönt den här tiden på året!!
Helst skulle jag nog vilja ha en riktig mammakjol, som går upp över magen med om det krisar duger det med en vanlig. Passformen får ja väl lösa på något annat sätt...
Ett annat alternativ skulle väl vara om det går att få tag på manchestertyg! Jag kan sy en egen kjol om det är så!
*verkligen vilja ha*

Sv: Kläder!

Jag hade en i mörkbrun manchester från H&M när jag var gravid. Köpte den för ca ett år sedan. Kolla i butiken om den finns kvar. Min är i storlek S om du är intresserad ;)

Har ingen koll på mammakläder just, men jag vet, som Piffelina, att det fanns på h&m förra året.

Annars kan jag tips om att h&m har en o-mammakjol för 98 kr online. Om du ska exprimentera själv. :)

Får nog inte på mig en small tyvärr. ;)
Men då får jag ta mig en kik på hm!

Ska genast surfa förbi och kika, har ändå span på en tröja från hm och det är ju snart lön... :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 720
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 819
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637
Gravid - 1år Ja, jag kände att detta förtjänade en egen tråd. Liten är nu 2,5 vecka och amningen är tuff. Hon vill inte ta mitt bröst trots upprepade...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 277
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel