Kissar ni i duschen

Absolut! Sparar en massa vatten och så lätt att spola rent samtidigt! ;-)

Spy och bajsa föredrar jag dock att göra i toaletten, såvida det inte handlar om svår magsjuka!

Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett :p
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!

Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!

Tja, jag skulle tycka att det kändes lite osmidigt att huka mig över avloppshålet och pricka det.

Absolut ... Inte sätter jag mej på muggen innan duschen om jag vet att jag ska duscha och inte heller håller jag mej om jag duschar... Ska nog göra som texas i sommar och vattna lite med det :)

Googla på guldkannan :up: vi tömmer oftast dotterns potta i närmaste rabatten och den rosen blommade in i november! :eek: :laugh:

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 230
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 973
Senast: Amha
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
464
Senast: animalasia
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka