R
Raderad medlem 94602
Självklart. Svårt att låta bli när man gör nr 2.
Va? Gör du nummer två i duschen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart. Svårt att låta bli när man gör nr 2.
Definitivt inte. Gör vuxna människor det på riktigt?
Vuxna människor gör många saker i duschen
Ja, det kan jag tänka mig. Men jag trodde att kissa, bajsa och spy gör man i toaletten.
eller där man måste...
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!
Tja, jag skulle tycka att det kändes lite osmidigt att huka mig över avloppshålet och pricka det.
Jag pissar alltid på toan innan jag duschar!
Googla på guldkannan vi tömmer oftast dotterns potta i närmaste rabatten och den rosen blommade in i november!Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!
Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett