Enda gången jag har kissat i duschen var när jag precis fött barn och behövde späda ut kisset för att det inte skulle svida! Kissar inte i duschen - men däremot när jag badar i havet på sommaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enda gången jag har kissat i duschen var när jag precis fött barn och behövde späda ut kisset för att det inte skulle svida! Kissar inte i duschen - men däremot när jag badar i havet på sommaren!
Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett
Vad tror du fiskar och andra djur gör i vattnet då?På badstrand bland massa andra badande?
Vad tror du fiskar och andra djur gör i vattnet då?
Kissar inte i duschen - men däremot när jag badar i havet på sommaren!
Nä fy fan! Inget att torka sig med och kiss i trosorna efteråt?!Kissa utomhus när det inte är myggigt, det är riktigt gött det!
Dricker du inte ens vatten ur kranen i badrummet? Men det är ju bara att dricka... Och har du aldrig borstat tänderna någon annanstans än på toa?
På sommarstället tar vi med toapapper när vi kissar ute och slänger det i papperskorgenNä fy fan! Inget att torka sig med och kiss i trosorna efteråt?!
Nä fy fan! Inget att torka sig med och kiss i trosorna efteråt?!
Å är man ute på havet i nöd på en livbåt eller flotte där vattnet är salt så kan man dricka kisset för att överlevaUrin är "nästan" sterilt och går även att använda att göra rent sår,,,,, ( ) om man t ex skulle befinna sig i naturen utan tillgång på rent vatten. vilket är kanske inte är så vanligt i skandinavien där det finns vatten lite överallt ..men var/är vanligt under krigsliknande situationer i andra länder
Det finns det som gör allt möjligt, se bara :
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr1/03-1art8.htm
Se där ja. Man måste ju prova för att komma på att det är bra att kissa i duschenEfter den förra, eller var det förrförra (?) tråden i detta ämne har jag faktiskt provat att kissa i duschen, det var svårt i början, är inte van att stå upp och kissa men nu går det bättre och bättre för varje gång.
Så gör det om jag råkar känna mig kissnödig när jag duschar.
Att människors kissande i havet under bassängen skulle bidra till miljöförstöring tror jag inte på - tala om en piss i Mississippi! Om man nu förfasar sig över det av andra skäl så kan man nog dessutom inte gå till en simhall - det lär det kissas mycket isvattnet efter vädjat förstår!Att kissa i havet/sjön kan bidra till en ökad algblomning. Den mängd urin som en person normalt kissar under ett dygn ger gödning till ungefär 1 kg alger och eftersom det troligtvis finns fler än en person som kissar i vattnet kan det leda till mycket gödning även om en bara kissar ut en del av sin egen dygnsproduktion av urin. Så gillar du att bada och vill förlänga badsäsongen (och vill tänka på miljön) så håller du dig till toaletten eller skogen.
Att människors kissande i havet under bassängen skulle bidra till miljöförstöring tror jag inte på - tala om en piss i Mississippi! Om man nu förfasar sig över det av andra skäl så kan man nog dessutom inte gå till en simhall - det lär det kissas mycket isvattnet efter vädjat förstår!
Men det tas ju omhand av reningsverket.Om man nu förfasar sig över det av andra skäl så kan man nog dessutom inte gå till en simhall - det lär det kissas mycket isvattnet efter vädjat förstår!