Kirsty och Sirius på bus i Kungälv

Haukur

Trådstartare
Igår var jag och Kirsty iväg på playdate med Glimfeather och Sirius. Han med både tokspring, bad och en långprommis i koppel, de två första var enklast att fota;)

DSC_2479.jpg

DSC_2478.jpg

DSC_2488.jpg

DSC_2487.jpg

Sv: Kirsty och Sirius på bus i Kungälv

Cerberus hälsar att han gärna hade varit med. Speciellt när det gäller springet och badet. :D

Cerberus hälsar att han gärna hade varit med. Speciellt när det gäller springet och badet. :D

Ni får hänga på nästa gång vi åker ut till tjörn, då kan emelie sno kimi också (och kasnke maria;)) för han e också en springgalning:D

Av behändiga skäl: skräpar inte ner så mycket, men även för att han blir så otroligt varm om sommaren. Han är ju snart 6 år och ställs inte längre :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 869
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 839
Senast: fixi
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
641
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 031
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Akvarietråden V