Kingsland kavajer

Mazarinen

Trådstartare
Nu blev jag lite fundersam här, när jag fick höra att Svea08:s kavaj inte höll så fint i tyget, eftersom jag själv ska köpa en sådan så måste jag höra mej för så att det inte är så med alla kingsland kavajerna.

Hur är tygkvaliten på dom? Ni som har och ridit med dom ett tag håller dom bra i tyget?

Sv: Kingsland kavajer

Jag har ridit med min sen januari detta året, och min ser fortfarande ut som ny. Iofs har jag varit väldigt rädd om den, men jag tycker kvaliten verkar fin =)

Sv: Kingsland kavajer

Jag har en kingsland som jag använt hela 2006 + hittols 2007, den håller jätte bra. Men jag har lämnat den på kem då den varit smutsig och rider med regnjacka vid dåligt väder osv. Men jag är nöjd med min jag älskar passformen. :banana:

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 739
Senast: Nevermind
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 815
Senast: morgaine
·
Hundträning Behöver lite tips på träning. Min dvärgpudel (snart 11 månader) är lite väl entusiastisk när hon hälsar på folk. Jag har lärt henne att...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Hermelin
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar