Kik-användare!

Miljon

Trådstartare
Jag skulle vilja skicka en bild som sedan försvinner. Det är väl en så kallad photobomb?
Har kik samt en app som heter photobomb, vad jag förstått är det detta jag behöver... Men hur gör jag?
Får det bara till antingen en svart ruta, eller en bild som stannar kvar.
Hjälp en oteknisk!

Klicka på jordgloben, välj photobomb, välj antal sekunder den ska visas för mottagaren, välj mottagare i listan och skicka.

Klicka på jordgloben, välj photobomb, välj antal sekunder den ska visas för mottagaren, välj mottagare i listan och skicka.
Dumma följdfrågor:
Gör jag det i appen photobomb?
Listan jag väljer mottagare ifrån, hur kommer jag dit?

Jag är verkligen så extremt oteknisk som någon människa kan vara. Antar att min gamla morfar skulle klura ut det här snabbare än mig :cautious:

Dumma följdfrågor:
Gör jag det i appen photobomb?
Listan jag väljer mottagare ifrån, hur kommer jag dit?

Jag är verkligen så extremt oteknisk som någon människa kan vara. Antar att min gamla morfar skulle klura ut det här snabbare än mig :cautious:
Du klickar på jordgloben som du ser när du öppnar kik, sen klickar du på photo bomb, klicka på "add a photo", tryck på "send" så kommer listan med användare upp.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Cattis_E
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 018
Senast: Kirre
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 743
Senast: netia
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 375
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10